zaterdag 15 februari 2014

Naailes voor kinderen

Na de voorjaarsvakantie start Lavendel & Papaver met naailes voor kinderen in Hellevoetsluis.

Veel moeders hebben niet meer leren haken, breien of naaien. Maar... veel kinderen willen het wel heel graag leren.
Daarom ben ik op zoek gegaan naar een naaijuf die de kinderen in onze workshopruimte van alles gaat leren over stofjes, fournituren, siersteken en patronen overnemen.
En uiteraard mogen ze ook (onder begeleiding) achter het naaimachine.

foto Pinterest










2 opmerkingen:

  1. Hoi Nathaly,

    Ontzettend leuk dat jullie dit hebben opgepakt! Ik kan mij nog goed herinneren dat ik met mijn vriendinnetje achter de naaimachine zat om barbiekleertjes te naaien :-) Zo leuk!! Zo'n twintig jaar geleden heb ik nog een keer gedaan voor mijn oudste dochter... Ik wens jullie veel plezier toe. Het wordt vast een succes.

    Fijne week!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed plan zeg!
    Vaak staan hier veel jongens en meiden vol verbazing als ik achter de naaimachine zit.

    BeantwoordenVerwijderen