donderdag 6 juni 2013

Ribbon XL gehaakte mand

Een paar dagen geleden kreeg ik een leuke vraag van een fotografe.
Of ik een hele grote mand wilde haken (dia 50 cm), waar een baby in zou passen.
Zij wilde de mand gaan gebruiken voor een foto-shoot.



Het was wel wat kort dag, maar... het is gelukt.
Binnenkort krijg ik de foto's te zien hoe van de reportage.
En ik ben natuurlijk heel benieuwd!
 Het patroon ontstond al hakend, in de rand zit een werkje. 
Hier vind je workshops haken of breien met Ribbon XL.


Geniet nog van het zonnetje,
Nathaly 
x x x











4 opmerkingen:

  1. Hoi Nathaly,

    Dank je wel voor je leuke berichtje op mijn blog! Jammer dat wij elkaar afgelopen zondag niet hebben gesproken. Ik kom vandaag voor het eerst op je blog. Wat maak jij prachtige spullen! Je mand mag er zijn!

    Fijne avond,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Madelief!
    Waarschijnlijk zaten we niet bij elkaar in de buurt. Ik hoop je een volgende keer te spreken. Tot die tijd kijk ik met veel plezier naar je blog.
    Lieve groetjes,
    Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar gaan leuke foto’s mee gemaakt worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een gezellig blog!
    Ik ga je meteen volgen ;).

    Liefs Arja

    BeantwoordenVerwijderen